  • Data: 2017-07-14 08:32:52
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 13 Jul 2017 22:10:46 +0200, t-1

    > Bo im się dwutlenek z tlenkiem węgla pomylił i uważają go za straszną
    > truciznę.

    To samo miałem napisać, ale mnie uprzedziłeś. :P Ci debile robią przez to
    kompletnie krecią robotę, bo dzięki temu niejeden zwykły obywatel naszego
    cudownego kraju jest święcie przekonany (także na tej grupie), że lepiej
    jest kopcić pod strzechą węglem czy drewnem, bo to jest to samo przecież co
    w elektrowni -- a nawet lepiej, bo elektrownia ma sprawność 30% a kocioł w
    domu 85%. To samo jest z dieslami bez DPFu. Idioci wycinają DPF, bo dzięki
    temu przecież mniej spalają i mniej szkodzą środowisku. Że trują siebie i
    innych ludzi to już rybka.

    --
    Pozdor
    Myjk