    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gwarancja na galanterie lazienkowa
    Date: Tue, 26 Jun 2012 13:56:31 +0200

    Użytkownik Robert G napisał:

    > Hahaha
    >
    > no raczysz sobie żartować.
    > W dzisiejszych czasach - jednorazówek - najlepiej, żeby się wszystko
    > psuło co miesiąc, a ty byś kupował nowe.
    > Mnie odkurzacz się zepsuł - centralny, czyli urządzenie stacjonarne...
    > Myślisz, że ktoś z serwisu się w ogóle pofatygował???
    > Nie dość, że musiałem na własny koszt zdemontować i wysłać do...
    > Szczecina, bo firma electrolux tylko tam ma serwis, co takie odkurzacze
    > naprawia, to jeszcze sk...ele mi gwarancji nie uwzględnili, a powinni,
    > nie wspominając o zwrocie kosztów transportu i daniu zastępczego
> [...]

    Kiedyś zona próbując włożyć taką kolorową tabletkę do spłuczki, coś tam
    urwała. Przyjechał Pan serwisant i naprawił na gwarancji. Tylko, że to
    było 12 lat temu. A kibel nie był jakiś wypasiony tylko z Cersashitu. I
    do baterii Orasa albo Hansy (już nie pamiętam) też przyjechali, bo się
    jakieś płytki zarysowały, czy rozszczelniły, czy cóś.

    pozdrawiam
    rafał