  • Data: 2011-02-04 17:29:02
    Temat: Re: Hala magazynowo-usługowa - JAK ?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcialem namiotową ale jak doczytalem ze obowiazuje mnie normalne
    > pozwolenie na budowe itp...wydam troche wiecej, pobuduje pol roku
    > dluzej ale bedzie hala "stała".

    no to płyta obornicka ci zostaje, taki kompromis między zwykłym
    blaszakiem, a konkretnym budynkiem... jakąś tam izolację cieplną ma,
    wiec nadmuchowe ogrzewanie powinno wyrobić... no i budujesz z modułów,
    wstawiasz okna, drzwi... jak ci biznes nie wyjdzie, to sprzedasz
    konstrukcje bez dużej straty...
    u producentów płyty znajdziesz nawet gotowe projekty do
    wykorzystania...

    > Posadzka z bruku - jest mysl. Da sie cos jeszcze zastosowac ? Myslalem
    > o wybraniu na 20cm, nasypaniu kamienia, ubiciu, ulozenia systemu
    > legarów i na to nabić płytę OSB. Fragment gdzie wjezdza samochod
    > ewentualnie bruk lub gęsto legary. Ma to sens ?

    nie ma, nie wyjdzie ci taniej, a płyta zgnije dosyć szybko, do takich
    zastosowań to tylko polbruk, lub prefabrykowane płyty betonowe... jak
    ci biznes nie wyjdzie to sprzedasz z niedużą stratą...

    pozdrawiam
    s_13
    (rzucam palenie, więc moje wypowiedzi mogą być nieco...
    nieracjonalne...)