    From: Jakub Tarczewski <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Hałaśliwi sąsiedzi
    Date: Mon, 02 May 2011 11:20:53 +0200

    > Mimo że będę mieszkał na mini osiedlu , gdzie działki są po około
    > 1000m2 , to już widzę że niemalże każdy od razu kupił sobie psa ...
    > Tylko zastanawiam się po co ? Jak do ochrony to raczej nie wiem czy
    > nie lepiej alarm , bo psa przecież można szybko i cicho wyeliminować
    > (otruć) i taka przeszkoda nie jest dla złodzieja żadnym problem , a
    > jedynie bezsensowne szczekanie psów bardziej "uodpornia" sąsiadów i
    > sąsiedzi zupełnie nie reagują na szczekania psów ...

    Jak sam napisałeś, pies to bardzo kiepski zamiennik systemu alarmowego,
    więc może te psy są z zupełnie innych powodów? Może po prostu sąsiedzi
    lubią zwierzęta, w szczególności psy? Może psa niekoniecznie trzeba mieć
    "po coś"?
    A co do hałasu -jeśli "sąsiedzi zupełnie nie reagują na szczekania psów"
    (w tej liczbie Ty, jako sąsiad tych sąsiadów) to chyba nie ma problemu?