  • Data: 2015-09-30 10:21:08
    Temat: Re: Halogen z czujnikiem ruchu wariuje
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.09.2015 10:01, Kris wrote:
    > Zauważyłem że lampa halogenowa oświetlająca podjazd zaczęła wariować.
    > Wszystko jest ok do momentu wzbudzenia- czyli jak coś uruchomi czujnik lampa się
    zapala,
    świeci przez ustawiony czas i gaśnie. Niestety gasnie tylko na
    4-5sekund później się sama zapala,
    gaśnie i tak kilkanaście razy. Po kilkunastu takich cyklach gaśnie i
    jest ok do momentu gdy ją coś ponownie nie wzbudzi- i wtedy znowu zapala
    się i gaśnie.
    > Co może być przyczyna?- Czyżby czujnik padł?
    > Jest tam żarnik 300w bodajże więc takie bezsensowne świecenie generuje koszty.
    > A tak przy okazji:
    > http://allegro.pl/halogen-reflektor-led-lampa-30w-z-
    czujnik-ruchu-i5662969876.html
    > Takie coś- w praktyce daje to tyle samo światła co żarnik halogenowy 300W?
    > Ma ktoś/używa i potwierdzi czy warto to kupić?

    Mam tak samo od kilku lat.
    Po kilku mrugnieciach gasnie na dobre.

    --
    Marek