    From: "Maciej S." <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: He..he..
    Date: Sun, 21 Jun 2009 10:47:38 +0200

    > Uprzejmie donoszę panie kierowniku,że nie ma nie było i nie będzie innej
    > demokracji niż ludowa.Jakoś lepiej mi smakowła ludowa,niż obecna
    > mafiokracja.
    > Pozdrawiam apolitycznie.mirzan

    Mi nie smakowała, bo rodzice nie byli polityczni, więc szyneczki nie było.

    Trzeba być idiotą by nawoływać do powrotu komuny, pooglądnijcie sobie
    zdjęcia z tego okresu, te czyste sklepy, tych pięknych milicjantów.

    Równie trzeba być kompletnym idiotą by nawoływać do bojkotu wyborów - efekty
    mamy jakie mamy. Nie podobają ci się obecni politycy? To trzeba bylo
    głosować na partię piratów czy UPR, porządek od razu by się zmienił. Czy na
    lepsze nie wiem. Nie głosując dajesz wygrać swoim przeciwnikom.
    MS