  • Data: 2009-06-22 05:37:23
    Temat: Re: He..he..
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam siły na dyskusję ze smarkulem,bądź uprzejmy wyjaśnić mu,co znaczy
    > słowo
    > demokracja i na czym polega wolność którą nam przydzielono.
    > mirzan

    Zamiast merytorycznych argumentów - pseudonaukowy bełkot osoby tęskniącej za
    młodością, oraz wyzwiska. Jakie to POLSKIE.
    Chcesz powrotu komuny - wyp... na Kubę albo do Kim Dzonga, a nie siej tu
    defetyzmu "dziadku".

    Nie twierdzę ża obecny ustrój jest idealny, nie twierdzę że nie ma kurupcji
    i złodziejstwa. Ale nawet jak tak jest to jest to i tak 100% lepsze niż to
    co było. Mimo że mam tylko 33 lata, to doskonale pamiętam.

    MS