  • Data: 2013-07-30 11:48:26
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 11:29:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Win8 jest przede wszystkim do maszyn z dotykiem, ale jak pasuje Ci win7 to
    > tak naprawde po mojemu roznic jest nie tak wiele.

    Nie az tak wiele róznic powiadasz?
    Ja powiedziałbym że mnóstwo. Ale to kwestia przyzwyczajenia. Wyskakujące narożniki to
    strasznie wk... jest, brak menu i wogóle wszystko mało intuicyjne. Pewnie to kwestia
    przyzwyczajenia jak ja od kilku lat win XP potem win7 z małą przerwa na VISTE to
    pewne nawyki zostały.
    A byłbym zapomniał- z otoczeniem sieciowym wieczne kłopoty w WIN8, nie widzi dysku
    sieciowego podłączonego do routera(inne laptopy z win 7 widza ten dysk bez problemu.
    Ogólnie jak dla mnie lipa. sasiad ma urządzenie własnie z ekranem dotykowym to bardzo
    chwali win 8