  • Data: 2013-08-03 08:24:12
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 3 sierpnia 2013 00:43:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I naprawde symbian tego nie ma?

    Nie ma :) Juz nie wspominajac o tym ze telefony z symbianem to na dzien
    dzisiejszy juz przezytki o zwykle bardzo slabych parametrach. Telefon z
    symbianem, a androidem to mniej wiecej jak c64 i wspolczesny pecet. Pod
    wzgledem wygody i szybkosci pracy :)

    > Moze i tak. Nie znam tego, a moze powinienem poznac.
    > OK, jak widac czlowiek cale zycie sie uczy. :-)

    Poznaj poznaj, naprawde warto!
    Mam gdzies ebooka ksiazki Davida Allena o GTD (PL) jakbys chcial.

    > Przyznaje, ze mam to na codzien.

    O widzisz - to tym bardziej powinienes sie zainteresowac ta metoda pracy, bo zwalnia
    calkowicie umysl z myslenia nad tym co jeszcze miales zrobic :) To daje ulge i
    niesamowicie uspokaja nerwy :)

    > Uwazam, tylko nie wiem co on robil w Czechach majac dyzur.

    Jego dyzur polega na tym ze ma byc pod telefonem - robic moze co chce. Trudno zeby w
    35stC niedziele siedzial w domu :) Oczywiscie jemu smartfon by nic nie dal bo zdalnie
    rury nie zalata ale niektorzy (jak ja) maja taka prace ze przez niego naprawia prawie
    wszystkie awarie :)

    > Ach Ty moze i tak, ale wez takiego przedstawiciela raportujacego dwa
    > razy dziennie. :-)

    Ale taki system to wcale nie jest zla rzecz - jego tez zwalnia z "myslenia" co dalej.
    Ma okreslone zadania, rzut oka i wie co ma dalej robic.

    > Facebook to interes a nie jakies dobrodziejstwo. Powinienes to wiedziec.
    > Tworzy sie potrzeby i na tym zarabia. Jak to oddzielny artykul.

    Dobrze napisales - tworzy sie potrzeby! Czyli przyznajesz, ze ludzie i firmy maja
    potrzebe bycia na fejsbuku. A ze ktos na tym zarabia? Mnie to nie przeszkadza - wazne
    ze dzieki temu moja firma moze miec (za darmo!) lepszy kontakt z klientem. To nawet
    pozwala oszczedzic troche kasy i czasu bo np. nie ma sensu tworzyc za bardzo
    firmowego bloga - na takie tresci mozna wlasnie wykorzystac "fejsa" :)

    > W mojej branzy najwiekszym atutem jest cena, pozniej dostepnosc i pare
    > innych rzeczy. Oczywiscie firmy o zasiegu globalnym moga sobie

    No u mnie zupelnie inaczej. Dzialam na caly kraj (nawet nie tylko) i 99,999%
    internetowo. Dlatego dla mnie facebook to koniecznosc.

    > Ja staram sie pracowac w pewnych godzinach. Pozniej telefon w kont i
    > mnie nie ma. Siedze na piwie i tylko piwie. Bezemnie swiat i tak bedzie
    > trwal.

    Taka masz prace. Ale sa tacy, co maja inna ;) W mojej pracy niestety na cos takiego w
    100% nie moge sobie jeszcze pozwolic.

    > No dobrze, ale to ciagle jakas proteza.

    Ale ta proteza czesto bardzo ulatwia zycie :)

    > Wybacz, nie mam teraz ochoty otwierac linka, ale z T9 wiem, ze nie jest
    > tak rozowo. Moze to co piszesz jest lepsze, ja jednak uzywam klawiatury.

    O jezu - T9? Maniek u Ciebie na pewno 2013? T9 to tak pare lat temu byl w modzie.
    Otworz sobie tego linka jednak :)

    > Ja odowiadam na talefony. Moze to archaiczne, ale klienci tak wola.

    A telefonow tez oczywiscie mam kilkanascie dziennie. Ja tam daje wybor klientowi -
    moze sobie zadzwonic, a moze napisac. Czesciej pisza bo czesto trzeba wkleic jakis
    kawalek loga, czy cos zalaczyc. No i jest zawsze pelna historia zgloszen w jednym
    miejscu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.