eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieHelp : Kupiłem tarte buraczki w Biedronie i były dobre to zjadłem kilka słoikówRe: Help : Kupiłem tarte buraczki w Biedronie i były dobre to zjadłem kilka słoików
  • Data: 2022-03-03 13:45:09
    Temat: Re: Help : Kupiłem tarte buraczki w Biedronie i były dobre to zjadłem kilka słoików
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 3 March 2022 at 09:47:33 UTC+1, heby wrote:
    > Z wylewką to mieszasz? To słabe chyba mechanicznie, są takie dodatki z
    > włókna polipropylenowego, wytrzymuja większe siły. też chyba tarte.

    > Jak chcesz samo szło, to można kupić dodatki z włóknem szklanym,
    > mieszają to z betonem, wyglądają też jak wiórki tylko kolor mniej czerwony.
    gadu gadu stary dziadu do obiadu

    Ale podświadomość mi podpowiedziała, że te pierwsze dobre tarte buraczki to była
    ćwikła, czy.li mlode buraczki tarte z chrzanem, czyli bez spirytusowego, syfowego
    octu

    Potem były wiórki opisane jako tarte

    a potem były tarte Cracus ale z octem

    Dam królestwo za tartą ćwikłę z chrzanem bez szkła, bez octu, bo babcia mówiła, że
    buraczki czerwone są na przybycie krwi, czyli zdrowe są

    A te dodatki do betonu zwane włóknem szklanym to jest mimiecka utylizacja zużytych
    łopat wiatraków z włókien szklanych, bo nie ma co z nimi zrobić, a leży 1000 ton

    Mieli też dodawać do asfaltu, ale po roku włókno szklane wychodzi z asfaltu i
    powstaje szczelina gromadząca wodę, która zamarza.