  • Data: 2010-11-23 19:03:49
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wykonawcę. Wszelkie uzgodnienia są tylko i wyłącznie pomiędzy wykonawcą i
    > klientem, a podwykonawca jest tylko i wyłącznie siłą roboczą.

    No i ja gadam z wykonawcą i z nim ustalam warunki.
    Podwykonawca nie jest dla mnie stroną.

    Kosztorys wystawił podwykonawca i przesłał wykonawcy a ten mi go przysłał

    Jako że chciałem pogadać sobie z osobą która się będzie tym zajmowała udalo
    mi się dotrzeć do jego telefonu ...

    Wczoraj rano dzwonił do mnie wykonawca że rozdzielacz przyszedł w częściach
    i hydraulik nie chce go złozyć.
    Ale wykonawca nic nie wspomniał o jakiejś dodatkowej kasie ...

    Zadzwonilem do podwykonawcy z kilkoma pytaniami technicznymi (jaki rozstaw
    rurek , czy też będzie kładl styropian i itd) i wtedy wyskoczył mi z ta
    kwotą ...
    Zadzwoniłem do wykonawcy i powiedziałem o tym i dziś rano miałem telefon od
    wykonawcy że hydraulik nie chce tego zrobić i itd ..

    > Tyle, że Ty nie liczysz tego co jeszcze zapłacisz wykonawcy.
    > Wybacz, ale nie znam nikogo, kto chciałby pracować za darmo.

    Moment , moment ...
    Ja mam dodatkowo do zaplacenia 2000zł i to wszystko ...
    Rozliczenia za robocizne to sprawa pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą.
    Ja płacę wykonawcy a nie podwykonawcy ...

    > Trzeba było mu powiedzieć: "to porszę się zwrócić z tym problemem do
    > wykonawcy, bo ja mam takie uzgodnienia i wycenę od wykonawcy, reszta to są
    > sprawy między wami".

    No i skontaktowałem się z wykonawcą ...
    Tyle że podwykonawca stoi murem że on kupuje złożone rozdzielacze i za darmo
    nie będzie składal ...

    Mam ustalone że mam dopłacić WYKONAWCY 2000zł i to wszystko. Dodatkowo
    będzie do głównej umowy aneks w którym bedzie wpisane że została wykonana
    zmiana instalcji grzewczej i za tę modernizację będę musiał zapłacić w
    chwili odbioru domu dopiero po przekazaniu tego domu notarilanie mnie ...
    Jak na razie nie zapłaciłem za podłogówke ani grosza ...
    Wszystko płaci wykonawca ...