  • Data: 2010-11-23 22:23:51
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to jest płatność za dodatkową robotę zwiazaną z montażem podłogówki, a
    > nie za całość hydrauliki.
    > Jak chcesz to ja Ci za te 2 tys. położę te podłogówki, złożę i zamontuję
    > rozdzielacze :)
    > To co ? Na kiedy się umawiamy ? ;D

    Czy ty dokladnie czytasz co ja piszę ?

    Za "usługę" dodatkowego montażu podłógówki w pozostałych pomieszczeniach
    zapłaciłem 300zł.

    Te 2000zł to różnica ceny wszystkich wymienionych w kosztorysie elementów i
    odjecie z tej kwoty kosztu 1200zł (grzejniki) , 150zl (rury) , + dodatkowo
    300zł "dopłaty" do podłogówki. Czyli od ceny materiałych wszystkich które
    były wyliczone w kosztorysie należalo odląć 1050zł i wyszło te 2000zł ...
    Zamawialem części do mojej podłógówki na ksozt wykonawcy i zapłacił za nie
    około 3500zl , a to nie wszystko

    Ja za dodatką "usługę" zapłaciłem 300zł. Reszta to koszty materiałów
    wyszczególnionych w kosztorysie po odjeciu grzejników i itd ...