  • Data: 2010-11-23 20:03:45
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    /// Kaszpir /// wrote:

    > Jak to jest z tym montażem rozdzielaczy ? Kupuje się złozone czy
    > rozłożone ? Kto ma rację ?

    hydraulik...

    kupiłeś taniej w kawałkach zestaw do składania, w hurtowniach kupuje sie
    gotowe rozdzielacze poskładane.

    > Czy ktoś z Was składał taki rozdzielacz ?
    > Jest do tego jakaś instrukcja ? (macie może taką ?)
    > Czy złożenie jest aż tak skomplikowane ?
    >
    > Sądzę że po prostu hydraulik chciał dodatkowo wyciągnać odemnie kasę

    chce kasę za dodatkową robotę... możesz sobie sam poskładać, wiesz już że
    jak coś sie zepsuje to będziesz sobie sam naprawiał

    a jak coś nie bezie działało to ci hydraulik pwie, że to wina złej jakości
    urządzeń :)

    > PS. Dowiedziałem się ze odległości między rurami będą wynosić 15-20cm
    OK