  • Data: 2010-11-25 01:27:12
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ick6sn$5ah$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie znam sie i nie będe udawał że się znam :)
    >
    > PS.
    >
    > Napisałem dodatkowo do wykonawcy maila aby kazał podwykonawcy
    > (hydraulikowi) sprawdzić czy dobrze złożylem rozdzielacz , czy jest
    > szczelny i itd ...
    > Poinformowałem wykonawcę że zgodnie z radą sprzedawcy uszczelniłem gwinty
    > taśmą teflonową ...
    > A sam montaz zajął mi godzinę i to dlatego godzinę bo sie nie śpieszyłem
    > i najwięcej czasu zajęło mi nałozenie tasmy teflonowej ;)
    >
    > Teraz ma rozdzielacz złożony , więc jeśli jest to fachowiec i uzna że
> [...]

    NIe obraź się, ale gdybym był na jego miejscu sprawdziłbym i powiedział np
    "nieszczelny - nie nadaje się" i oddał do poprawnego zmontowania (gdyby
    rzeczywiście był nieszczelny), alby bym powiedział "chyba szczelny"
    Na to że wywali teflon i coś będzie robił przy szpeju który dostał w całości
    jako złożony - nie licz. Wiesz o co chodzi po pierwszym numerze z
    podwykonawcą - on teraz dostał gotowy podzespół złożony przez Ciebie i nie
    liczyłbym że bedzie się nad nim za darmo roztkliwiał. To nie jego sprawa i
    nie jego interes. Jak będzie coś nie tak wypnie się na wykonawcę a on wypnie
    się na Ciebie bo sam kupiłes i sam składałeś.
    --
    Jackare