  • Data: 2011-08-18 11:33:37
    Temat: Re: Hydroizolacja balkonu
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-18 12:52, Maciek pisze:

    > Jest zrobiona. Niestety nie wiem, czy mam takie same warstwy jak Ty, bo
    > kupilem stan surowy. Musialbym robic odwiert :)
    > Wiem na pewno, ze jest folia i na niej wylewka, ale folia nie jest
    > wywinieta na sciane (powinna byc?), za to pod prog drzwi - tak.
    >
    > Wychodzi na to, ze powinienem teraz uszczelnic wylewke folia w plynie i
    > nalozyc te tasme brzegowa. To jest jakas specjalna tasma? Na czym masz ja
    > wklejona?

    Folia w płynie jest dosyć prosta w układaniu. Bo nanosisz ją pędzlem w
    kilku warstwach (minimum dwie). Taśma brzegowa to taka specjalna taśma
    która wchodzi w skład systemu hydroizolacji. Taśmę wkleja się na tą
    płynną folie.

    np:
    http://www.atlas.com.pl/pl/oferta-produktow/katalog-
    produktow/hydroizolacje/detail/15-hydroizolacje/flyp
    age/1982-atlas-woder-e.html?sef=hcfp

    +

    http://www.atlas.com.pl/pl/oferta-produktow/katalog-
    produktow/hydroizolacje/detail/15-hydroizolacje/flyp
    age/1914-tama-naroniki-i-piercienie-uszczelniajce.ht
    ml?sef=hcfp

    Oczywiście nie tylko Atlas robi tego typu rzeczy.

    U Ciebie kluczową kwestią jest poprawne wklejenie tej taśmy brzegowej
    tak aby nie było szczeliny między ścianą a wylewką.
    Jak to zrobisz dokładnie i kaflami okleisz dobrze fugując nic nie będzie
    podciekać.

    Jena uwaga jeszcze. Jakbyś kupował folię w płynie zwracaj uwagę, żeby
    była to folia do stosowania na zewnątrz bo te tańsze takie nie są.

    Ceresit i Atlas na pewno mają fajne te produkty.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...