  • Data: 2013-10-12 14:50:53
    Temat: Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 października 2013 14:21:47 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:

    > To że informatycy i ich wiedza jest traktowane po "macoszemu" i przyjęło się
    > że jeśli wnuczek potrafi zainstlowac Windows lub złożyć komputer to jest już
    > informatykiem , co jest bzdurą ...

    Przy czym kazdy kto ma cokolwiek wspolnego z informatyka - jest informatykiem
    i zna sie na wszystkim :D

    Najlepsza i tak jest branza webmasterow i grafikow - powiedz klientowi
    ze strona to 5-10 tys to pojdzie do studenta albo bedzie probowal sam
    stawiac na joomli czy wordpressie. Powiedz, ze logo z cala identyfikacja
    to pare klockow to sie w glowe popuka, ze przeciez to chwila roboty :-)

    Ja na szczescie tylko z boku na to patrze, jakbym mial byc jednym z nich
    to bym sie chyba zaplakal ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.