-
Data: 2013-10-12 14:21:47
Temat: Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>Dobre.
>Nawiasem mowiac kawal sq..la z tego kolesia. Profesjonalizm jak nie wiem
>co.
>Ale to pewnie jest jak z komputerowcami. Narobic sie nie narobi, ale
>sprzeda swoja wiedze, co wcale nie tlumaczy serwisanta.
Prawda jest taka że gościu powinien ustawić termostat na 5 , pokazać jak się
ustawia , skasować 50-100zł (za dojazd + usługę) i powinni się rozstać ...
A to co zrobił oznacza że gościu to nie specjalista ani fachowiec a zwkły
oszust i cwaniaczek ...
Tacy właśnie psują renomę i opinie o fachowcach ...
Co do "komputerowców" ...
Sam zajmuje się informatyką od kilkudziesięciu lat. Od kilkunastu lat
zajmuję się obsługą wielkiej korporacji , gdzie są dane "strategiczne" i
mnóstwo sprzętu za olbrzymie pieniądze ...
Mi tak jak wielu moim znajomym płaci się za wiedzę i doświadczenie ...
Tym właśnie różni się amator od fachowca że potrafi szybko zdiagnozować
usterkę , problem i szybko go naprawić ...
A czas to pieniądz ...
To że informatycy i ich wiedza jest traktowane po "macoszemu" i przyjęło się
że jeśli wnuczek potrafi zainstlowac Windows lub złożyć komputer to jest już
informatykiem , co jest bzdurą ...
Ja ciągle się szkolę i poznaję nowe rzeczy , niestety to zawód który wymaga
ciągłego dokształcania aby nie "wypaść" z obiegu ...
Usług ludziom nie świadczę bo szkoda mi nerwów. Zawsze było to samo -
przecież pan tylko coś tam kliknął , coś tam wpisał , coś tam zmienił i za
to aż 50 zł ?
Szkoda nerwów i czasu. Co z tego że uratowałem człowiekowi wszystkie jego
dane i firmy z kilku lat ale przecież chciałem skasować go aż 50 zł , to że
uratowałem mu dane za kilkadziesiąt tysięcy to nie ważne ...
Czasami też potrafię powiedzieć "nie wiem" , nie potrafię i uważam to także
za oznakę profesjonalizmu. Czasami lepiej powiedzieć że się nie potrafi lub
nie zna niż bezsensownie narażać na bezsensowne koszty klienta ...
Najgorsze są jak taki "fachowiec" nie potrafi naprawić lub ie wie co
uszkodzone i zaczyna bajeczki opowiadać i kończy się to bezsensowanymi
wydatkami ...
Jakoś jak ktoś idzie do lekarza na "wizytę" to mimo że wizyta często trwa
5-10 minut i czesto płaci się 100-300 zł to klient bez mrugnięcia oka płaci
, mimo że wychodzi to że za godzinę lekarz sobie bierze no właśnie ile ?
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.13 14:50 Adam
- 12.10.13 15:01 Kris
- 12.10.13 15:45 Ghost
- 12.10.13 15:49 Kris
- 12.10.13 18:31 Maniek4
- 12.10.13 18:32 Przemek
- 12.10.13 18:34 Maniek4
- 12.10.13 19:11 ZbyszekZ
- 12.10.13 19:40 4cx1000
- 12.10.13 19:41 4cx1000
- 12.10.13 22:04 Lisciasty
- 12.10.13 22:04 Ghost
- 12.10.13 22:07 Ghost
- 12.10.13 22:35 Maniek4
- 12.10.13 23:16 ZbyszekZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pompiarze...
- Puszka lub gniazdo trójfazowe na balkonie
- Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- Drabina rozsuwana
- zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- Zenek Kapelinder - ?
- Zawór grzybkowy - jaki producent
- qqqq
- Tauron przysyła aneks
- Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- w Nowym Roku 2025r
- Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- Co tam u Was
- Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- Cicha noc...
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 Puszka lub gniazdo trójfazowe na balkonie
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-12 Drabina rozsuwana
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-23 Zawór grzybkowy - jaki producent
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-24 Cicha noc...