    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile NAPRAWDĘ kosztuje dom?
    Date: Wed, 15 Jan 2014 16:36:39 +0100

    dyskusyjnych:du10ytn0izxw$....@m...org...

    > Mnie to by wystraszyła ta cukiernia i sklep z częściami samochodowymi. Ale
    > ja to aspołeczny jestem, bo nie lubię jak mi się za dużo elementu za
    > ogrodzeniem kręci. ;)

    A ja szczerze powiedziawszy wolałbym za płotem nawet warsztat samochodowy
    albo stolarnię byleby nie pracowali po nocach niż sąsiadów którzy w sobotę
    czy niedzielę zaglądają przez płot do ogródka że nawet nie można spokojnie w
    szlafroku wyjść na taras :-)

    > Aczkolwiek będzie mi brakowało dzików i sarenek jak się w końcu z lasu na
    > pole przeprowadzę. ;> Na polu z kolei mam ostatnią działkę na drodze, to
    > będzie totalna cisza, nawet jeż mnie pewnie nie odwiedzi...

    Też kiedyś sobie postawię dom pod lasem, albo na skraju wsi, ale to dopiero
    jak się dzieci wyprowadzą czyli optymistycznie za jakieś 20 lat, a
    pesymistycznie jak je z domu wywalimy :-) Tymczasem wolę mieszkać blisko
    cywilizacji by z dziećmi spędzać czas w domu i ogrodzie a nie w samochodzie
    na dojazdach.

    Pozdrawiam
    Ergie