  • Data: 2014-01-31 10:56:55
    Temat: Re: Ile NAPRAWDĘ kosztuje dom?
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 23:43:21 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Z działką od zera od 500 do miliona. Licz średnio 750 z meblami i zapasem
    >
    > paliwa na zimę.
    >
    > Taniej kupić od kogoś z 2 ręki niż postawić od zera.

    Tylko jak kupisz, to masz od razu poddasze (wełna, karton-gipsy) do remontu.

    Ja kupiłem akurat kostkę,.. i teraz mam np: ściany ocieplone 5cm na placki i pewnie
    przy dachu jest tam szczelina :P

    Małą chatę do 120m2 z dwuspadowym dachem za 350 postawi i wykończy, tylko trzeba
    wybrać odpowiedni projekt.