  • Data: 2009-04-04 17:32:11
    Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gr79d7$umb$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > 10 to nie 20-30 jak chce autor postu a któś wspominał o jeszcze większej
    > ilości

    Stale podłączone:
    Piekarnik, mikrofala, płyta (dwumiejscowa indukcja 220V), bojler, lodówka,
    zmywarka, robot, okap, oświetlenie podszafkowe, rozdrabniacz (nie mam,
    ale...), czajnik, ekpres. Już mamy 12. Teraz dokładamy 4 puste na główny
    blat roboczy, dwa na drugi blat, dwa na słupek gdzie w przyszłości może się
    znaleźć ekspress do zabudowy i coś jeszcze schowane. 22 gniazdka. Następnie
    ewentualne dodatkowe oświetlenie oraz drugie gniazdko na lodówkę wyżej bo
    niewiem jak długi jest kabel, a lodówka będzie za 2-3 tygodnie. Teraz jest
    już 24. Każda ewentualność przewidziana i nie będzie żadnych przedłużaczy.

    Może i przesada, ale mam serdecznie dość przedłużaczy. W tej chwili mam w
    domu stale podłączone KILKANAŚCIE.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/