  • Data: 2009-04-04 19:33:57
    Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gr87id$ncg$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    Jan Werbiński napisal:
    > Np ethernet to minimum 3 do pokoju z RTV. W miejscu, gdzie stoi sprzęt
    > audio
    > już dziś mam zajęte 6 gniazdek, a jeszcze nie mam telewizora!

    Tu akurat bardziej od multiplikacji gniazdek polecam zamontowanie
    jednej wielogniazdowej listwy z wylacznikiem i filtrami. Jest
    to znacznie bardziej praktyczne w przypadku wyjazdu. Jest
    pstryk i masz pewnosc, ze wszystko wylaczone. Wygodniejsze
    niz wkladanie/wyciaganie ilus tam wtyczek. Sprawdzone w obu
    wariantach u mnie. Listwa okazala sie wygodniejsza.

    Też to dopuszczam.

    Aha, nawet mam zaplanowane gniazdo wysoko pod klimatyzator. Kto o tym
    pomyślał na etapie budowy czy remontu, ale tak szczerze?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/