  • Data: 2009-04-04 20:47:30
    Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gr8gqp$117$1@news.onet.pl...

    > a o podejściu na odprowadzenie skropliny pomyślałeś?

    Jestem na etapie planowania przebiegu rur i jeszcze nie wiem jak to bedzie.
    Jednego splita już zamontowałem samodzielnie, więc chyba dam radę to
    zaplanować w drugim?

    > a skąd wiesz czy twoja Klima nie będzie miała zasilania doprowadzonego do
    > jednostki zewnętrznej?

    Splity 2-4 kW najczęściej są zasilane z wewnętrznej. Nie spotkałem się z
    innym rozwiązaniem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/