  • Data: 2015-10-21 13:05:01
    Temat: Re: Ile kolektorow slonecznych mam miec
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ODSTAWOWE PARAMETRY KOLEKTORA:
    POWIERZCHNIA CAŁKOWITA: 2,0 m 2
    POWIERZCHNIA APERTURY: 1,84 m 2
    OBUDOWA ZE STALI NIERDZEWNEJ GWARANTUJĄCĄ NAJWYŻSZĄ ŻYWOTNOŚĆ
    SZKŁO SOLARNE HARTOWANE O GRUBOŚCI 4 MM - ODPORNOŚĆ NA GRADOBICIE POTWIERDZONA
    TESTAMI W AKREDYTOWANYM LABORATORIUM
    BLACHA ABSORBERA POKRYTA WYSOKOSELEKTYWNĄ WARSTWĄ TYTANU I KWARCU - TINOX
    BLACHA ABSORBERA WYKONANA Z JEDNEJ TAFLI
    RURY ABSORBERA MIEDZIANE W POSTACI HARFY
    POŁĄCZENIE RUR ABSORBERA Z BLACHĄ - LUTOWANE CZYLI NAJBARDZIEJ SPRAWNE I TRWAŁE
    IZOLACJA Z WEŁNY MINERALNEJ
    ABSORBCJA: 95 %
    EMISJA: 5 %
    SPRAWNOŚĆ OPTYCZNA POWYŻEJ 80%
    Przyjebac można się do wszystkiego. Z kolorem obudowy włącznie. Masz opis kolektora
    za 600 i szukaj dziury w całym.