  • Data: 2015-10-21 21:38:05
    Temat: Re: Ile kolektorow slonecznych mam miec
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-21 o 16:36, Budyń pisze:

    > se znajdz jak masz minute :) w aukcji nie ma nazwy producenta ani linków do
    certyfikatów, trzebaby dzwonic, jest tylko to co kogut podał

    Sek w tym, ze nic nie podal, tylko opis jaki znajdziesz w kazdym
    katalogu. Jak wiesz nie sa to podstawowe dane, bo podstawowymi sa
    wspolczynniki a1 i a2. A ze se znalazlem jakies kolektory za 600 to inna
    sprawa, tylko skad mam wiedziec czy autor te ma na mysli? To jakis wstyd
    podawac zrodla na ktore sie powoluje? Do cen mam sie odnosic? Se
    wpiszcie tu:

    http://www.spf.ch/Kollektoren.111.0.html?&L=0&0=

    te kolektory i potwierdzcie, ze zacytuje: "SZKŁO SOLARNE HARTOWANE O
    GRUBOŚCI 4 MM - ODPORNOŚĆ NA GRADOBICIE POTWIERDZONA TESTAMI W
    AKREDYTOWANYM LABORATORIUM".
    A skoro sa takie super to (zakladam) czemu w innych przedmiotach
    sprzedajacego sa kolektory za 875? Te za 600 nie sa wystarczajaco dobre?
    Szkoda czasu na dyskusje w stylu wiem ale nie powiem. Kupujta jak
    chceta, mi to powiewa. Sa supe bo sa tanie i jest git.

    Pozdro.. TK