  • Data: 2013-12-04 10:22:39
    Temat: Re: Ile kosztują i gdzie spzredają skladniki do pianki
    Od: yarecky <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-04 00:30, k...@g...com wrote:
    > Polyol i izocyjanian się nazywają. mam pomysla na wykorzystanie i
    potrzebują w ilościach takich że pojemników z pianką nie warto kupować,
    tak z 50 kilo potrzebuję. Wie ktoś coś? Szukałem w Googlach ale jakieś
    strony z tymi co natryskują wyskakują.

    BASF Śrem - mogą Ci nawet cysternę ukręcić.
    50kg też zrobią.
    Tylko musisz wiedzieć konkretnie - do czego, jakie właściwości itp.
    No i nie wiem, czy sprzedadzą odbiorcy indywidualnemu.

    Druga firma to Polychem Systems w Poznaniu - też to kręcą, chyba nawet
    nieco taniej.

    yarecky.