    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 4 Dec 2013 03:59:46 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ile kosztują i gdzie spzredają skladniki do pianki
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 4 grudnia 2013 12:00:00 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > a czym bedziesz mieszaďż˝?, ciekawy temat - opowiadaj :)
    >

    > b.

    Widział Ty kiedy klej epoksydowy w takich dwóch sklejonych strzykawkach których
    tłoczki są se sobą połączone żeby jednakowe ilości składników zawsze wyłaziły. Od
    razu chcę podkreślić ze ni chuja tak jak wąż to do konia nie podobne. To takie samo
    tylko zrobione z rur kanalizacyjnych z polietylenu. Rury fi 75 czy tam jakie sa w
    zbliżonym rozmiarze. Zrobione tak że za dwie synchroniczne pompy tłokowe by chodziło,
    napędzane śrubą a śruba sinikiem z przekładnią. jakoś mi za silnik podchodzi silnik
    od wycieraczek od Poloneza. Wężykami dają te dwie pompy do komory mieszania. Komora
    mieszania stalowa. Z rury jakiejś znaczy się. W środku śmigło. Napędzane to śmigło a
    jeszcze lepiej kilka śmigieł na jednej osi silniczkiem z wkrętarki akumulatorowej. Za
    mieszadłem rurka którą się taki wymieszany spermolit wylewa. Potrzebuję wylać a nie
    natryskiwać to wydaje mi się że taki system się sprawdzi. Mieszanie w kuble jakoś mi
    nie odpowiada. Pozostaje kwestia ceny składników na pianę. Problemem będzie
    utwardzanie się piany w czasie napełniania pomp po cyklu. Pompa dwustronnego
    działania jakoś mi nie podchodzi. Mam nadzieję że taka piana dwuskladnikowa nie staje
    w mgnieniu oka. i jak w czasie napełniania tłoków silnik mieszadła będzie się obracał
    to najwyżej co napełnienie wyjdzie trochę brzydszej wizualnie piany zanim nie zacznie
    lecieć piękna. Tak sobie to obmyślilem. Pozostaje kwestia ceny. Mam kawałek trudnego
    do ocieplenia miejsca na strychu. Styropianu nie wsadzę, wełna mi jakoś nie pasuje.
    Piana była by w sam raz. Gadałem z magikiem od robienia pianą ale piętrzy trudności i
    chce całą czapkę pieniędzy. To może ze szwagrem w stodole dało by się taki
    jednorazowy wypieniacz zrobić.