  • Data: 2013-12-15 10:15:51
    Temat: Re: Ile kosztują i gdzie spzredają skladniki do pianki
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com napisał(a):
> [...]
    [...]
    [...]
    > U mnie sprawdził się mikser, zmielone styro bylo sypane na spód i na to równo
    > poukładany styro w płytach. Na to osb luzem...

    Ale jaki mikser? Do mielenia styropianu? Ja próbowałem odkurzaczem
    ogrodowym - od razu mielenie z pakowaniem w worki jutowe. Niestety
    wirnik by tego nie przeżył, więc zrezygnowałem.
    Myślałem jeszcze o kosiarce do trawy i innych adaptacjach.
    Ale mikserem?!... :)
    Opowiadaj! :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza