  • Data: 2012-08-16 16:45:31
    Temat: Re: Ile kosztuje dobry kierownik budowy ?
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 stycznia 2008 20:57:01 UTC+1 użytkownik Fantom napisał:
    > WitamJakie sa srednie koszty placy dla dobrego kierownika budowy ? Doszly mnie
    sluchy, ze to rzad 3 tys zl. Ale po kilku dniach zaczelo mi switac, ze to moze jest
    koszt miesieczny ?? Przy dzisiejszych stawkach dla budowlancow wszytsko jest mozliwe.
    To jak to jest ? Za cala budowe domku czy za jakis okres/etap ta kwota ?Fantom

    Kierownik, który byłby rzeczywiście co drugi dzień na budowie i dopatrzyłby budowy
    powinien wziąć minimum 1000 - 1500 zł miesięcznie.
    Ponieważ końcowa kwota byłaby duża więc inwestorzy oszczędzają - i narzekają.
    Wiem co piszę, bo sam jestem inż. budownictwa.
    Jeżeli myślicie, że można taniej - to myślcie.
    Czy u lekarza też się targujecie?. Nie, bo ta grupa już nas przyzwyczaiła do stawek.

    Adam