  • Data: 2010-08-19 10:51:16
    Temat: Re: Ile minimum klinca na podjazd
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kazimierz Debski" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:47f6.00001525.4c6d09bf@newsgate.onet.pl...

    > I być może dlatego właśnie trzeba tego klińca aż pół metra.
    > Głębiej, jeśli przemarznie to już cienka warstwa gliny. A jeśli gliny nie
    > ma, to
    > nie przemarznie. A jak nie przemarznie glina, to się nie podniesie.

    To jak będziesz już robił na nowo wszystko to pomyśł o połączeniu słupków
    bramy wjazdowej oraz ewentualnie furtki ze soba za pomocą głębokiego
    zazbrojonego fundamentu. U mnie są to w sumie trzy słupki bo jeden jest
    wspólny dla brami i dla furtki ale spina je zazbrojony fundament szerokości
    na tyle ile weszła łopata a głęboki na około 120cm poniżej kostki. brama
    wjazdowa w zasadzie całym ciężarem opiera się na rolkach zamontowanych na
    bloku betonowym którego część podziemna jest połączona z fundamentem
    słupków. Słupki trzymają wymiar względem siebie i kostki bez względu na
    warunki pogodowe co do milimetra.

    Marek