  • Data: 2010-03-04 19:39:09
    Temat: Re: Ile płacicie za energie elektryczną?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hmonhn$gmo$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hmo37f$t2m$1@news.onet.pl...

    > Ale zwykle mniej niz pradem.
    > Ktos tu pisal o grzaniu podjazdu z kostki. :-))

    Fakt.
    U mnie ciepla woda do zmywarki sie na pewno opłaca bo grzeje chyba
    najtańszym medium
    Gdybym grzał gazem lub prądem ,to o grzaniu podjazdu bym nawet nie pomyślał
    Tej zimy spale 16m3 drewna.Kupowałem po 50zł za m3 latem.Czyli wydałem 800zł
    wiec moge sobie pozwolic na grzanie podjazdu(jeśli zrealizuje ten pomysł)

    Kris