  • Data: 2010-02-15 12:17:02
    Temat: Re: Ile prądu zużywacie?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No niestety ale u mnie II taryfa nie wchodzi w rachubę bo te 2h w południe
    > to albo juz w domu nie ma nikogo albo jeszcze nikt nie wrócił a w nocy
    > prać i prasować jest nie do pomyślenia. Pozostaje sobota lub niedziela a
    > to za mało.

    u mnie też zazwyczaj nie ma w dzień nikogo, ale jak jest to się korzysta,
    pranie w nocy to nie problem, bo chodzę spać o północy i rozwieszę i na rano
    suche, a pralnię mam w piwnicy:-) prasowania znowu nie ma tak dużo, no i w
    lecie na II taryfie c.w.u. grzeję, no i jeszcze jakaś kombajnik stolarski i
    majsterkowanie w sobotę, tylko w weekend wszyscy w domu i to się mi opłaci
    ta II taryfa jak widać:-) przelicz sobie kWh dla różnych taryf i zobacz czy
    nie warto zmienić:
    http://www.lubzel.com.pl/klient/index.php?option=com
    _content&task=view&id=1875&Itemid=83

    --=olo=--