eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle wam wychodzi rocznie na ogrzewanie calego domu ekogroszkiem › Re: Ile wam wychodzi rocznie na ogrzewanie calego domu ekogroszkiem
  • Data: 2014-03-10 22:08:04
    Temat: Re: Ile wam wychodzi rocznie na ogrzewanie calego domu ekogroszkiem
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 21:15:14 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Wystarczyło by odpadami, zamknietymi w ołowianym pojemniku z rurką do
    >
    > wody. A te barany chcą utylizować :/ 30 lat grzania domu zimą, i to
    >
    > grawitacyjnie, a basenu latem. Piękne.

    Ołów ciężki i tona z 10000 zyli kosztuje. jak by zaczęli masowo produkować takie
    podgrzewacze to akumulator do samochodu by kosztował z 2 tysiące bo by ołów kilka
    jeśli nie kilkanaście razy zdrożał. Ołów to nie wierzba energetyczna że sobie sam
    urośnie. Jak by się zrobił popyt to by zdrożał. Jak byś nie patrzył dupa zawsze z
    tyłu.