eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Date: Fri, 16 May 2014 11:30:27 +0200
    <lkcu7q$oq7$1@node1.news.atman.pl> <lkd96p$4q6$1@node1.news.atman.pl>
    <lkfalv$8lg$1@node1.news.atman.pl>
    <536e5ea5$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkq13m$64g$1@node1.news.atman.pl>
    <53710d3d$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <lksgu9$n4r$1@node1.news.atman.pl>
    <53726c77$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <537284c1$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <5373ddf3$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <ll1t6n$ccb$1@node1.news.atman.pl>
    <5374eb57$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <ll3fqu$ktq$1@node2.news.atman.pl>
    <5375b16b$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Bzdura do kwadratu. Izolację cieplną i tak musisz wykonać czy ona będzie
    > na płycie fundamentowej czy pod tą płytą to i tak być musi.

    Izolację _podłogi_ ale nie _fundamentu_.

    > Jakie słupy sięgają do płyty? Co ty znowu wymyślasz?

    Weź sobie jakiś projekt i zobacz. Konstrukcja ścian składa się z słupów i
    wypełnienia. Słupy są mocowane do fundamentu.

    [ciach mieszanie konstrukcji z wylewką i bez]

    > Kotwy są zawsze, ale ty nieprawidłowo kotwami nazywasz wsporniki belek, a
    > chodziło ci właśnie o zastosowanie wsporników.

    Jasne - jak zwykle napisałeś bzdurę a teraz próbujesz wprowadzać warunki
    dodatkowe i zamydlić sprawę.

    Dla Twojej słowo kotwa oznacza różne rodzaje mocowania. Stąd czasownik
    kotwić. W budownictwie szkieletowym oznacza takie mocowanie drewna do betonu
    by drewno się z tym betonem bezpośrednio nie stykało. A jak się nie styka to
    nie tworzy mostka cieplnego o którym bzdurnie napisałeś.

    Pozdrawiam
    Ergie