eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-17 08:11:17
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-16 22:48, uzytkownik pisze:

    > 5. Hodowla bakterii legionelli, które wdychane wraz z kropelkami wody
    > wywołują zapalenie płuc, a w przypadku zmniejszonej odporności mogą
    > nawet wywołać choroby tak jak: zapalenie mózgu, zapalenie mięśnia
    > sercowego, mogą także spowodować uszkodzenia innych narządów np. nerek.
    > Bakterie te namnażają się w zasobniku, jeżeli temperatura wody w tym
    > zasobniku jest niższa niż 50 stopni Celsjusza. Dlatego też prawo
    > narzuca, aby temperatura ciepłej wody była nie mniejsza niż 55 stopni, i
    > nie większa niż 60 stopni.

    Wszystkie inne wady bym przeżył, ale te bakterie jakoś mnie niepokoją.
    Skąd się biorą w wodzie skoro można je łatwo zabić w 50 stopniach?

    Już po ich wybiciu - jak się pojawia nowa kolonia? W zimnej wodzie od
    dostawcy? Ale to by oznaczało, że te bakterie mamy zawsze w zimnej
    wodzie i jakoś z nimi żyjemy.

    --
    MN