    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 10 Sep 2015 00:43:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Imigranci - podsumowanie
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 08:32:18 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    et...

    > To jest podsumowanie dzięki któremu może któryś z was zacznie się
    > zastanawiać co robi. Niemcy głosowali na nazistów w znacznej mierze bo czuli
    > się wykorzystani i chcieli dobrze, co prawda wyłącznie dla własnego narodu,
    > ale tak mniej więcej było.

    no widzisz - dobrze obserwujesz tylko wnioski wyciagasz odmiene. Owszem - w necie
    komtntarze sa absolutnie skrajne, na dodatek dosc powszechne. Nawet na temat
    lgbtqwerty takich nie było. Oznaca to ze jestesmy przeciwko imigracji islamistow do
    naszego kraju, radykalna czesc wypowiada radykalne hasla, ale przeciw sa prawie
    wszyscy. Mniejsza dlaczego. Demokracja mowi "nie".

    Nawiazales komiksem do nazizmu i holokaustu. Przy odrobinie pecha za pare lat
    rzeczywiscie moze sie skonczyc krawawo - oni beda podkladac bomby, my bedziemy robic
    najazdy na ich dzielnice. Ale przeciez najprostszym rozwiazaniem na swiecie jest by
    tych gett tu nie było. Czyli trzeba ich tu nie wpuszczac - proste. Nie robmy problemu
    to go nie bedzie.

    Mozna zarzucic ze jestesmy okrutni bo oni maja wojne , trzeba pomagac. Owszem trzeba
    - ale przeciez nie w ten sposob zeby wojne przeniesc do nas (za pare lat i z innego
    powodu) Miłosierdzie -tak, ale i rozwaga.
    Cóz zatem robic:
    -uznac generalna zasade przyjmowania wylacznie uciekinierow a nie imigrantow
    ekonomicznych,jesli ktorys kraj w europie chce przyjmowac imigrantow ekonomicznych to
    niech to sobie robi we wlasnym zakresie.
    -przyjac zasade pomagania im na ich wlasnym kraju - czyli finansowanie obozów, fabryk
    itp na afrykanskim brzegu
    -do polski przyjmowac chrzescijan, bo tych łatwo zasymilowac (rzecznik praw
    obywatelskich juz zaprotestowal na takie rozwiazanie)
    -promowac wsrod politykow idee konca wojny na afrykanskim brzegu. Stworzyc tam
    bezpieczny obszar z wojskiem onz czy nato, ze wsparciem finansowym europy jako
    terytorium gdzie mozna skierowac i uchodzcow i tych ekonomicznych.
    -wylawianych z wody odstawiac na afrykanski brzeg do bezpiecznej strefy np turcji

    Zatem apel papieza mocno mnie ruszył - bo oprócz milosierdzia zabrako w nim rozwagi.
    Oprócz apelu o przyjecie imigrantow w tym samym tekscie powinien sie znalezc apel do
    politykow o dzialania zmierzajace do zakonczenia wojny, do zlikwidowania przyczyn
    imigracji. Niestety tak wypowiedziany apel niczego nie poprawi - powiedzmy ze parafie
    przyjmą po jednej rodzinie. To zacheci tylko kolejnych do wyjazdu z syrii itp - za
    chwile przed parafią stanie w kolejce 3 rodziny - zatem rozwiazalismy problem czy go
    poglebilismy?

    b.