  • Data: 2018-07-23 09:08:01
    Temat: Re: Imitacja deski elewacyjnej- ktoś wypraktykował?
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.09.2015 22:08, Frez wrote:
    > Witam,
    > Systemów jest kilka, niektóre "deski" są rozwijane z rolki.W internecie
    > wygląda całkiem efektownie.A jak na żywo?
    > Chciałbym tym wykleić kawałek ściany n parterze.
    > Warto?

    Minęło już kilka lat, może ktoś coś takiego już ma położone i chciałby
    się podzielić, jak wyszło?

    Mam zamiar okleić ścianę "szczytową" domu. Mam dom z dachem dwuspadowym
    a okleić chcę powstały trójkąt z punktów kalenica dachu do murłat. Tak
    że, z bliska nikt tego nie będzie mógł sobie pooglądać.

    Znalazłem coś takiego na allegro:
    https://allegro.pl/zestaw-imitacja-drewna-elastyczna
    -deska-elewacyjna-i7441392520.html
    Wychodzi ~150zł/m? za same materiały.

    Plan B to....
    CERESIT CT 720 VISAGE + CT 721 VISAGE + wałek gumowy do robienia faktur
    ;-) ~30zł/m2 za materiały.

    --
    GreDi