    From: "kiki" <k...@t...fel>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Impregnacja ciśnieniowa więźby dachowej
    Date: Mon, 18 Jul 2011 22:09:15 +0200

    "ark_fx" <a...@g...pl> wrote in message
    news:j022ft$5dr$1@inews.gazeta.pl...

    > Znalazłem kilka tematów na temat impregnowania próżniowo-ciśnieniowego
    > które wciska impregnat do samej twardzieli.I tu mam pytanie czy to sie
    > sprawdza też gdy drewno jest mokre ?
    > Czy koszt takiej więźby jest wiele większy niz z "normalnego"tartaku ?

    Bez znaczenia. Drewno najpierw idzie do suszarni i dopiero jest
    impregnowane.
    Ci co mają komory do tego to wiedzą jak to zrobić. Moje drewno wygląda po
    kilku latach jak wczoraj odebrane z impregnowania.
    Widzę je co roku przy kolejnym remoncie pokoju gdzie są skosy.

    Jest to droższe. Pare tysięcy zapłacisz dodatkowo.