  • Data: 2019-02-22 20:37:06
    Temat: Re: Impregnacja drewna - olejowanie z woskiem
    Od: "Adam" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wańkowski napisał:

    > A o tym można gdzieś przeczytać z wiarygodnego źródła? Robert

    Tak, można, jak chce ci się szukać i czytać, to znajdziesz wiarygodne
    źródła.
    Najlepiej to idź do apteki i kup sobie zestaw wszelakich szczepionek dla
    dzieci, poczytaj skład na etykietach, zobacz jakie dawki są tam toksycznych
    metali i porównaj je z granicą normy dla dorosłego człowieka. Przypomniała
    mi się sytuacja, gdzie armia Węgier, czy Czech wycofała jakąś szczepionkę na
    grypę, bo stwierdzili właśnie że ilość zawartego konserwantu (rtęć) jest
    ponad 100 razy powyżej granicy normy dla dorosłego człowieka. Uznali tą
    szczepionkę niezdatną dla zdrowego dorosłego żołnierza. Po wycofaniu tej
    szczepionki, koncern wprowadził je do Polski do szczepienia dzieci. Jak
    chcesz to znajdziesz nawet o tym.