  • Data: 2013-07-04 14:39:21
    Temat: Re: Impregnacja więźby
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Zalezy jaki tartak. Bo niektóre impregnują ciośnieniowo. W tartaku gdzie
    >deski czesto kupuje widzałem jak "impregnuja" >Mają koryto wypełnione niby
    >impregnatem zabarwionym bejca i pracownicy na 15 sekund zanurzaja w tym
    >korycie >drewniane elementy i na plac.

    Ja sobie sam takie koryto zrobiłem:-)
    Do środka folia do oczka, rozrobiony impregnat i tak sobie moczyłem
    drewno:-)
    Trwało to z tydzień/dwa ale dało rade:-)

    uciu

    __________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8524 (20130704) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.