    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    Date: Mon, 11 Nov 2013 11:29:08 +0100
    <l5i4fk$9d8$1@dont-email.me> <527c9bc1$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <l5i9s8$uav$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <l5ie57$7sh$1@usenet.news.interia.pl>
    <527cc64a$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <527cdca1$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5...@g...com>
    <2...@g...com>
    <3...@g...com>
    <l5op4m$2u1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@g...com>
    <l5p0ld$i3s$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>

    W dniu 2013-11-11 09:49, slavo65 pisze:
> [...]
    ofercie tylko wyciągi i płyty grzewcze (wszystkie inne marki mają jeszcze piece,
    mikrofalówki, lodówki, ekspresy), więc automatycznie twoja teoria pada. Kombinuj
    dalej.

    > Powyższy tekst, to jest po prostu obrażanie się na fakty.

    Hehe
    Ze co? :-)
    Rzucenie swiatla na fakty nazywasz obrazaniem sie na nie? :-)
    Ja wiem, ze do sprzedazy bardzo drogo czegos taniego nie potrzebujesz o
    tym rozmawiac. A czemu ludzie nie maja byc bardziej swiadomi? Niech
    wiedza, ze kupujac to, sponsoruja glownie Tobie i wlascicielowi studia
    wyjazd na Majorke, a dopiero pozniej ktos powie cos o cechach
    uzytkowych, ktore nie sa inne jak rozwiazania dziesiat razy tansze. A
    fakty sa takie, ze premiowani obficie sprzedawcy przez pryzmat zysku
    wciskaja jakie to super i jak ladnie wyglada, celowo deprecjonujac inne
    produkty, za sprzedaz ktorych po prostu nikt im nie zaplaci prowizji.
    Wszyscy tu przeciez wiemy, ze poza wygladem i innoscia ten produkt nie
    oferuje nic, ale to kompletnie nic szczegolnego.

    > To klient decyduje, czy jakiś produkt jest wartościowy a nie twoja "obiektywna"
    opinia.

    Jeszcze napisz, ze np. garnki Zepter, czy odkurzacz Rainbow, albo
    ksiazka kupiona od tele marketera sa warte swojej ceny tylko dla tego,
    ze ktos to kupuje. A miliony podobnych i nie gorszych produktow lezy na
    polkach w sklepach.
    W jakim kraju i za ile bora cos tam kupimy w normalnej ofercie sklepowej?

    > I nie sadzę, abyś chciał, abym, to jak lub ktokolwiek inny decydował, co możesz
    kupić, więc daj sobie spokój z ocenianiem czyiś decyzji zakupowych.

    Hehe. To wolny kraj i moge sobie oceniac co tylko chce. Czyjes decyzje
    zakupowe tez, mimo ze Tobie w tej formie nie jest to na reke. Jezeli
    ktos chce to miec bo mu sie podoba to jest to argument i dyskusje na tym
    mozna zakonczyc. Jezeli natomiast wciskasz tu jakies poza wygladem
    wyjatkowe cechy w porownaniu do konkurencji to ja pozwole sobie napisac,
    ze to kit, bo poza zarobkiem dla wszystkich po drodze, uzytkownikowi nie
    zaoferuje nic szczegolnego.

    Pozdro.. TK