  • Data: 2013-11-11 13:25:47
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6fbd0af4-65a8-4062-bd2d-

    > ... BORA ma to czego oczekują klienci i czego nie mogą oni otrzymać od
    > innych, istniejących już na rynku dostawców.
    > BORA się sprzedaje wystarczająco długo, na wystarczającej ilości
    > rynków i w wystarczającej ilości,
    > aby można było mówić o powszechnym zapotrzebowaniu na urządzenia
    > posiadające cechy, które BORA ma.

    Nie no teraz toś już przesadził.
    Dwa sprzedane w Polsce egzemplarze i prawie zerowa wiedza na temat Bora,
    a Ty piszesz o wystarczającej ilości sprzedaży i o powszechnym
    zapotrzebowaniu.
    Wybacz, ale o ile sama idea funkcjonowania Bora mnie zainteresowała o
    tyle Twoja argumentacja mnie po prostu śmieszy i zniechęca. Wybacz, ale
    Bora to produkt, którym może się zainteresowac osoba tylko i wyłącznie
    posiadająca wiedzę techniczną o wiele szerszą od przeciętnego
    Kowalskiego i która umie oszacować opłacalność czyli stosunek kosztów do
    możliwości lub osoba, która kupi to dla czystego snobizmu. O ile tym
    dugim możesz taki kit pociskać i jeżeli tylko mają kasę to będą "łykać
    jak pelikany", o tyle ci pierwsi już na samym początku czują manipulację
    i typowy marketingowy bełkot, a do takich właśnie zalicza się grono osób
    na tym forum, gdyż jest to grono w większości typowo techniczne.
    Jeżeli chcesz z nami podyskutować to zacznij "nadawać na naszej fali",
    bo zwykły marketingowy bełkot nas "nie bierze" :)
    Dobry sprzedawca to ten, który potrafi opowiedzieć o produkcie coś
    więcej niż tylko recytować slogany reklamowe i dostosować się do poziomu
    klienta.