  • Data: 2013-04-04 21:03:29
    Temat: Re: Inny dostawca prądu (PGE)
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-04 20:26, mr.Jones pisze:
    > Tak, dostaniesz 2 faktury, ponadto wymienią ci licznik na cyfrowy, który
    > mierzy moc bierną. Jak przekroczysz cos fi to do rachunku dojdzie ci
    > jeszcze gruba opłata za moc bierną, dotyczy to szczególnie firm.
    > Wrócic do starego licznika już się nie da, nawet jak wrócisz do Taurona
    > to będą cię golić za przekroczenia mocy biernej do końca świata.
    > Tak to wygląda w rzeczywistości, że po zmianie dostawcy w krytycznych
    > przypadkach ludziska są do tyłu mimo zniżki u nowego dostawcy.
    > W domach jednorodzinnych, gdy nie ma dużo silników i świetlówek
> [...]

    Przestań informować resztę świata że masz zainstalowanego NODa...
    To przejście na nowy licznik w domu wcale nie musi oznaczać wzrostu
    rachunków. Mój kuzyn zmienił licznik. Na cyfrowy właśnie.
    Okazało się, że był nabijany w butelkę bo pierwszy rachunek i niższy o
    40%! Stary licznik tak mu przekłamywał.
    Domek jednorodzinny, płatność co 4 miesiące i rachunek około 1100pln. Po
    zmianie, pierwszy rachunek 700pln. Bez zmiany operatora.