    From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja CO
    Date: Wed, 22 Dec 2010 11:21:45 +0100

    news:ieshqb$hk8$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

    > Porównujesz 1km2 pustyni z 100m2 domu.
    > Dodatkowo porównujesz ogrzewanie troposfery z ogrzewaniem domu
    > Coś nie tak chyba

    Ludzie!!!!
    Czytałeś o co biega od początku? To się wróć i przeczytaj. Na poczatku
    wskazałem link do przykładu domu z takim akumulatorem. Aleksander stwierdził
    że to się nie da i jako przykład to on pierwszy i jedyny wskazał przykład z
    oceanem i pustynią. Napisałem mi że jego przykład z pustynią jest
    nietrafiony ale on nadal twki przy swoim.
    Gdzie byłeś Kris wtedy? Co czytałeś?
    W następnym poście aby mu udowodnić że przypadek pustyni jest nie trafiony
    policzyłem jaka jest róznica w domu na złożu oraz na pustyni pod
    troposferą.
    Teraz ty mi wspaniałomyślnie wytykasz że podaję porównywanie domu do pustyni
    ma się nijak. To nie był mój przykład ale Aleksandra. Doczytałeś?
    A swoją droga co według ciebie ma sięnijak? Może masz na myśli powierzchnię?
    Proszę bardzo
    Jezeli 1km2 pustyni zmniejszymy do powierzchni domu to przeciez nadal będą
    to te same proporcje masy powietrza nad nią do piasku. Odpowiedz mi - Tak
    czy nie?
    A może zaprzeczysz że ciepłe powietrze z poziomu piasku unosi się aż do
    górnych warstw troposfery ale nie wyżej?
    Odpowiedz co masz na myśli pisząc "Coś nie tak chyba" Taka odpowiedź jest
    żadną odpowiedzią, to tylko bicie piany.

    Marek