    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja CO - cieplej w łazience
    Date: Thu, 14 Nov 2013 12:37:07 +0100

    W dniu 14.11.2013 07:25, Marek Dyjor pisze:

    > amen...

    Znacie kogoś zaufanego kto by "wrzucił" mój projekt do programów i
    policzył, tak aby wyniki były miarodajne?
    Odpaliłem OZC, ale ilość danych jakimi trzeba nakarmić ten program
    przeraża, szczerze to nie ma szans abym to bezbłędnie zrobił.

    Nie wiem jaka jest praktyka podczas świadczenia takiej usługi.
    Zależało by mi na konsultacji w trakcie liczenia, poradę, co ewentualnie
    zmienić, a także na udostępnieniu efektu końcowego w postaci plików do
    w.w. programów, abym w przyszłości mógł sobie coś zmienić/poprawić.

    Jakie są ceny za taką usługę?