  • Data: 2013-11-14 17:40:51
    Temat: Re: Instalacja CO - cieplej w łazience
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:6ff9ae6b-f3e9-49d3-b0bd-a158987169aa@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 14 listopada 2013 12:37:07 UTC+1 użytkownik Albercik
    napisał:

    > Znacie kogoś zaufanego kto by "wrzucił" mój projekt do programów i
    > policzył, tak aby wyniki były miarodajne?

    Ja robie w wolnym czasie OZC :) Na koncie kilkadziesiat sztuk, wykonane,
    zweryfikowane, dzialajace :-)

    > Odpaliłem OZC, ale ilość danych jakimi trzeba nakarmić ten program
    > przeraża, szczerze to nie ma szans abym to bezbłędnie zrobił.

    Nie jest tak zle ale zeby poprawnie wszystko wprowadzic to musisz instrukcje
    przeczytac od deski do deski (ze 200 stron chyba ma ;) Nawet kolejnosc
    wprowadzania scian ma znaczenie :)

    U mnie piec stow za OZC :)
    pozdr.

    --