  • Data: 2015-11-05 16:23:54
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-05 o 15:30, Kris pisze:
    > Oj tam oj tam
    > Na piętrze router z wifi na parterze AP. SSID routera i AP takie same
    > Te dwa urządzenia połączone kablem żeby nie było.
    > Kompy z windowsem, telefony z androidem ładnie się przełaczaja miedzy jednym a
    drugim sprzętem. Praktycznie niezauważalne jest kiedy się przełącza ani na pierwszy
    rzut oka nie widać do którego radia sa podłączone. Dopiero jak wgrałem w tablet
    aplikację skanująca sieci wifi to moglem to naocznie zaobserwować
    > Ustawione raz kilka lat temu i działa do dzisiaj. Modem router to sprzęt VDSSL
    otrzymany za bodajże 1zł od Neostrady, ten drugi to kupiony z allegro za kilkanaście
    złotych "BT HOME HUB"(angielski odpowiednik neostradowego liveboxa.
    > I tak przerost formy nad treścią bo jak sam modem na piętrze był to tez działało.
    > Dodatkowo ten BTHUB ma 3 porty lan w które można wpiąć kable sieciowe(np. drukarkę
    bez wifi czy telewizor, tuner czy co kto tam jeszcze wymyśli

    Cieszę się, że Ci to działa. U mnie to jest dokładnie tak samo
    skonfigurowane i niestety się nie sprawdza. Windows też nie potrafi się
    za bardzo przełączyć automatycznie na innego AP, więc nie wiem, jak u
    Siebie tego dokonałeś...

    > No i tak kombinuje po co komu dwa gniazda lan w sypialni np;)

    W sypialni może kiedyś będę miał kaprys i zawieszę TV albo jakiś
    projektor, żeby sobie po sieci z serwera film oglądać z łóżka?
    A może za 5 lat to już nie będzie moja sypialnia tylko pokój o zupełnie
    innym zastosowaniu? To samo z innymi pomieszczeniami. Wiesz na pewno do
    czego każdy z pokojów ZAWSZE będzie służył przez kolejne kilkadziesiąt
    lat? Albo chociaż kilkanaście?
    Bo ja nie, więc wolę już tam kabelek w ścianie mieć.

    Nie zaszkodzi go też mieć pod kątem przekrosowania sobie zupełnie innych
    sygnałów niż sieć komputerowa. Choćby wspomniany tu przez kogoś
    multiroom czy jakieś inne połączenie między pokojami.

    Pzdr
    --
    /__/_* /