    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja pod projektor - straty na gniazdach?
    Date: Sat, 31 Dec 2011 18:27:13 +0100

    Dnia 31-12-2011 o 17:00:00 mkk <q...@w...pl> napisał(a):

    > O sprawe pytam tez na pl.rec.kino-domowe ale pomyslalem, ze pewnie sa tu
    > osoby co taki problem przerabialy, mam nadzieje, ze nie offtop :)
    >
    > Robie prosta instalacje pod projektor - chce miec kable wpuszczone w
    > scianie. I teraz: w miejscu gdzie ma byc projektor na pewno zastosuje
    > gniazdo, np. takie:
    > http://allegro.pl/gniazdo-nascienne-hdmi-vga-3xrca-c
    omponent-i2016722058.html

    Z tej aukcji nic nie wynika, bo jak rozumiem chcesz podłączyć projektor po
    HDMI
    i teraz pytanie co to gniazdko robi, przejściówka hdmi-hdmi czy
    zaciskanie/lutowanie kabla
    hdmi czego raczej nie widzę w warunkach amatorskich.
    A jeżeli przejściówka to jakie ma tłumienie bo dwa gniazdka i parę metrów
    kabla
    może w sumie dać tak dużo że będzie potrzebny reapeter.

    > Natomiast nie wiem co z drugiej strony - czy na drugim koncu kabli (ok.
    > 3-4
    > metry) dac drugie takie gniazdo i dopiero do niego podpinac zrodla
    > sygnalu
    > czy tez z obawy na straty sygnalu na gniazdach, zastosowac po prostu
    > dluzsze
    > kable (musialy by to byc gdzies 7,5-10m) i wypuscic je ze sciany nie
    > stosujac juz drugiego gniazda?
    Jak będą schowane za sprzętami to bym się nie pierniczył tylko tak zrobił,
    kupiłbym porządny kabel ver1.4 i zabudował w ścianę.

    --
    Pozdr
    JanuszK