    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja pod projektor - straty na gniazdach?
    Date: Sun, 01 Jan 2012 22:51:21 +0100

    W dniu 2012-01-01 09:19, mkk pisze:
    > Dzieki za opis. U mnie jednak jest ten problem, ze projektora poki co nie
    > mam. Dlatego tez zona by mnie zamordowala, gdyby ze sciany pod sufitem
    > wisialy jakies kable. Gniazdko jest wiec obowiazkowe. Ale zaintrygowales
    > mnie ta siecia - jesli naprawde warto to mamy cholera kolejne gniazdo :)

    ja projektor zamontowalem kilka miesiecy po zamieszkaniu, a do tego
    czasu mialem puszke (tak jak na fotce) a w puszcze kable - nic nie wystawalo

    czy warto siec... nie wiem, byc moze za czas jakis jak juz te projektory
    beda odtwarzaly wszystko po ethernecie, to juz nie po ethernecie ale po
    wifi... ale potem juz kabla nie poloze :)

    tak naprawde polozylem jeszcze z jednego powodu - nie mialem 100%
    pewnosci ze HDMI na 10m pojdzie (czytalem czytalem i niby powinien do
    bodaj 15m, ale nie musi - zalezy od nadajnika i odbiornika troche), wiec
    ten 2xethernet byl backupem

    Sierp