  • Data: 2010-03-02 20:09:10
    Temat: Re: Inteligentny dom - ktoś robił jakie doświadczenia?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale mi wygoda
    > Tłumaczyc teściowej stojacej pod furtką że mnie w domu nie ma
    > a to że ona mnie słyszy w domofonie to skutek inteligencji
    > domu;))

    To że Tobie się coś takiego nie przyda, lub mogłoby
    zaszkodzić, to nie znaczy że innym też. Sam bym b.
    chętnie sobie np. napuścił wody do wanny "zdalnie".
    Sterowanie roletami sprzęgnięte z stacją pogody z
    racji zabezpieczenia okien przed gałęziami też by
    mi odpowiadało. Instalacja alarmowa zaprzęgnięta
    do sterowania oświetleniem (zamiast czujek tylko
    do światła) też by nie zaszkodziła. Centralnym
    odcięciem wody/prądu (z wyjątkiem paru obwodów)
    też bym nie pogardził. Ekrany dotykowe, hiper
    skomplikowane rozwiązania i wodotryski do mnie
    nie przemawiają, ale to co wymieniłem uznaje za
    interesujące.

    Albert Einstein (1879-1955)