  • Data: 2014-08-27 13:33:18
    Temat: Re: Interkom do połączeń głosowych w domu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 27 Aug 2014 03:47:35 -0700 (PDT), Kris

    > Każdy robi jak tam woli ale ja nie wyobrażam sobie
    > rozmowy z członkami rodziny przez jakieś interkomy.

    Rozmowa, jasna sprawa. Przy czym od kiedy komunikat
    informacyjny pt. "obiad na stole" to jest ROZMOWA?

    > Ale np. moja znajoma potrafi z parteru zadzwonić do córki na piętrze na komórkę;)

    Z dwojga złego, jeśli już ktoś ma syndrom "leniwej nogi", to lepsze
    dzwonienie na komórkę niż darcie się przez pół domu, względnie ogrodu.

    --
    Pozdor Myjk